Nå har jeg vært på tre julemarkeder i år. På to av dem har jeg solgt varer for min mors butikk, Urdals Planteskole.

 

Det er så koselig med julemarkeder, fordi man får treffe så mange folk som man ikke ser til vanlig. Og så er jo oftest stemningen på topp, og det er god tilgang på julekos, som for eksempel gløgg – det er et must dersom markedet er ute.

I går var jeg altså på julemarked og solgte mine egne ting. Jeg hadde heklet en del ugler, noen andre dyr, og store hærskarer med engler.

 

Det var god stemning, og en del folk. Og jammen fikk jeg solgt litt også. Kjekt!!

Har du vært på julemarked i år?

2 kommentarer

2 thoughts on “Julemarked

  1. Så utrolig gøy det må være å selge det du selv har laget! Du inspirerer meg virkelig, og det er derfor jeg elsker å være fast leser av bloggen din 🙂

  2. Oppigard: Takk! Ja, det var veldig gøy 🙂 Men litt dumt at jeg ikke hadde fått laget enda mer – følte at bordet mitt var litt tomt, egentlig 😛
    Haha, kanskje jeg har laget et større lager neste år 😉 Men jeg blir fort lei av å lage mange av dem samme tingen 😛 Så det spørs… Dessuten er jeg fæl til å gi bort de tingene jeg lager som jeg ikke bruker selv 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *