Hekle deg en juleugle!

Categories A Hobby

Jeg elsker å hekle disse bittesmå uglene. Nå har jeg laget noen i julefarger, og dem skal jeg selge i morgen på julemarked, sammen med bl.a. englene mine. Hvis du vil lage slike ugler selv, finner du oppskriften HER. Det er et lite prosjekt som du kan få ferdig på et par timer 🙂

Denne siste ugla er en god del større, for her har jeg brukt tjukkt garn. Den har fått vindusposten i stua 🙂

Hva lager du nå i julestria? 🙂

#hobby #diy #hekling #håndarbeid #jul #ugle

6 kommentarer

6 thoughts on “Hekle deg en juleugle!

  1. Så fiin! De var virkelig søte! Jeg sitter med scrapbooking foran meg. Skal lage fotoalbum til mora mi og foreldrene til kjæresten min. Veldig koselig å gi bort noe som det er lagt ned en del jobb i 🙂

  2. ivfbebis: Det er ikke vanskelig å lære seg 🙂 Spør noen du kjenner, eller søk på youtube 😉 Når du først får det inn i hendene, kan du hekle hva som helst – det tok ca en uke for meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *