Juleavslutninger så det ljomer!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er en jobbedag. Jobbet først som vikar på skolen, deretter som grav-pynt-lager i blomsterbutikken til mamma. Variert hverdag, i det minste! Nå er jeg i farta, og skal på Jesusgruppe. I kveld er det avslutning (tredje avslutningen for tredje dagen på rad), og vi skal kose oss med pakkelek og julestemning. FOR en travel uke! I morgen har jeg også landet på jobbing (stakkars skolen blir gruelig nedprioritert. Jeg angrer nok på mandag). I tillegg skal jeg og Thomas på visning på et hus som (kanskje) kan være aktuelt, og senere på kvelden skal vi rett og slett ha litt tid til hverandre. Det håper jeg i hvertfall, for vi har knapt møttes denne uka….

 

På bildet over, er det Thomas som har laget “skiltet.” Et av hans kreative prosjekter. “Julekulene” har jeg vist før, men de laget vi sammen av gamle lyspærer. Under ser du min nyanskaffede nisse som jeg bare falt pladask for på Søstrene Grene. Er den ikke søt??

Andre som kjenner at tiden ikke strekker 100% til?

#kreativ #diy #gift #travel #jul #nisse #skilt #godjul #jobb

 

1 kommentar

1 thought on “Juleavslutninger så det ljomer!

  1. Så flinke dere begge to:)
    Ellers jeg prøver å bruke tiden min til tingene som er viktige for meg og det jeg blir glad i.
    Kan være stress ofte, men livet skal jo være en utfordring.
    I helga, skal vi holde juleandakt med de eldre på sykehjemmet. Vi tar med oss julegaver, julekaker og mye godt:) Deler Guds ord og kjærlighet:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *