Kreativ desember, travel desember

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne desember tar helt kaka når det kommer til travelhet. Ikke fordi det er så mye jeg må gjøre, men fordi det er så mye jeg vil gjøre. For eksempel i går, så var jeg først på skolen i stavanger (bare bussen tar til sammen 4,5 timer), og da jeg kom hjem begynte jeg å sy en kjole, før jeg laget middag til mannen kom hjem. Han forsvant for å selge juletre, mens jeg ble igjen med all oppvasken og stoffbiter over hele gulvet (typisk). Så jeg ryddet. Og på kvelden kom en gjeng med gode folk på juleavslutning for husgruppa vår. Så jeg kokte grøt, pakket inn pakke til pakkelek, og stelte i vei. Det ble en skikkelig koselig kveld med gjengen! Og vips, var en nydelig mandag helt ferdig den også. Og når jeg tenkte på saken, så er det faktisk bare denne uka og neste før juleferie. Syyykt!

(For ikke å nevne hvor travel gårsdagen, hvor jeg vr på møte, øvelse, og laget juleribbe til to av besteforeldrene våre, og lillebror.) Gjennom alle skoleting, hobbyting, venneting, og hverdagsting kjenner jeg at det er godt at jeg ikke valgte å ha julekalender på bloggen i år. Jeg orker ikke å stresse med å oppdatere hver dag. Blogging skal være gøy, folkens!

Jeg poster også noen bilder fra en juleforening fra en liten stund siden. Jeg elsker å invitere flotte jenter til kreative hobbydager ^^

Andre som elsker hobbykvelder med venner, og som klarer å nyte en travel desember måned? 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “Kreativ desember, travel desember

  1. Jeg beundrer deg for energien. Jeg har lyst å gjøre masse også, men energien er ikke på topp.Så jeg gjør det jeg klarer og resten får bli:)
    Ha en fin dag!

  2. foreignerat50: Ja, sånn er det for meg også. Man klarer ikke alt man vil. Men det er enda viktigere å faktik nyte de tingene man gjør. Og så hjelper det å planlegge og å prioritere, så klart 🙂
    En flott dag til deg også! Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *