I går var en bra dag

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går var en fin dag. I går var jeg på skolen og jobbet i sløyden (lager skulptur av frøkapsel). Jeg ble full av sagflis på alt, og inni alt. Jeg fikk gløgg i pausen sammen med resten av den trivelige klassen min. Jeg tok bussen hjem til en tale fra Elevation, mens jeg heklet juleengler(fremdeles full av sagmugg). Jeg hoppet av i Egersund. Jeg kjøpte resten av garnet jeg trenger til genseren min (som har stått på pause i et par uker). Jeg spiste kebab sammen med Andrea. Jeg hadde kylling og hvitløksdressing på.

 

 

Jeg var på lagersalg, og kjøpte masse ting til en rimelig pris. Jeg var i julebyen og så på de koselige bodene, de vakre julelysene, og de fargerike menneskene. Jeg spiste en belgisk vaffel med nutella på. Jeg kjente julelukter, julesmaker, juleglede og julestemning, alt på en gang. Og jeg fikk jammenmeg et par julegaver i boks også!

 

Jeg bakte julekaker med Andrea. Jeg lo da de smeltet sammen, og gaffeltrykket forsvant under steking. Jeg smilte da vi rullet dem ut, og fikk deig over hele hendene. Jeg sang med til julemusikken. Jeg prøvesmakte. Mye. Og jeg tenkte helt til slutt: Denne dagen har vært utrolig bra.


PS: denne nydelige julekrybba har svigerfar laget til oss! Kos! 😀
Hva gjorde du i går?

#jul #julestemning #kos #finedager

 

3 kommentarer

3 thoughts on “I går var en bra dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *