Brå morgen, vedvarende julestemning :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag har jeg vært vikar. Det var en brå start på dagen da inspektør ringte meg en halvtime før timen startet. Da ble det liv i heimen. Etter en nervøs, iskald sykkeltur (det var frost) kom jeg på skolen rød i kinnene, og med søvn i øynene. Men dagen gikk veldig greit allikevel; Jeg fikk variasjonen helt i fra 1. til 9. trinn, og koste meg med mange snille elever. 

I år er første gangen på mange år at jeg ikke har hatt julekalender på bloggen. Men jeg fikk ikke noen geniale ideer. Du kan finne mine tidligere Her. I 2010 skrev jeg et innlegg hver dag om en god venn. I 2011 la jeg ut 24 fine ord sammen med et passende bilde og en sang. I 2012 la jeg hver dag ut en utfordring (til meg selv og dere lesere) som handlet om å gjøre noe godt for andre. I fjord la jeg hver dag ut et bilde og et bibelvers. Den jeg er mest fornøyd med er nok kanskje 2012, til nå. Hvis jeg har noen som har lest bloggen lenge, hva synes du om noen av kalenderne? I stedet har jeg i år laget pakkekalender til Thomas. Så mannen er i hvertfall fornøyd 🙂

Resten av dagen skal brukes til rydding, og så kommer noen flotte jenter til meg på forening. Kos! I mellomtiden vil jeg dele en julesang jeg har falt veldig for – Hope was born this night (Selv om den enda ikke danker ut Christmas in our hearts – Downhere). Sjekk også ut Pentatonix f.eks HER. De har veldig mange fine julesanger – a capella(bare stemmer)! Med beatboxing og andre fancy finesser får de til sangene som om de hadde et helt orkester! Imponerende!

musicnodes
Sidewalk Prophets: Hope Was Born This Night

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Brå morgen, vedvarende julestemning :)

  1. Ja, det er mange gode ideer om julekalender her i blogg verden. Inspirerende.
    Jeg likte den du gjorde. Et bibelvers hverdag og et bilde:)
    Ellers fint at du koser deg ellers med livet:)

  2. Så koselig bloggkalender du har. Synes ikke alt behøver å væreting bestandig, så denne ideen likte jeg! 🙂
    Ønsker deg en flott torsdag! 🙂

  3. Reidun Beate: Takk 🙂
    Som sagt har det ikke blitt noen kalender i år, da. Men neste år er det nok på’an igjen med noe gøy og kreativt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *