Små blinkskudd fra dobbel 30-årsdag

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg vel overgått meg selv, når jeg ligger to halvannen uke etter med bloggingen. Men samme det. En fredag var vi i hvertfall i dobbel 30-årsdag. Skikkelig god stemning og gode venner! Thomas ble ekstra god venn med lille SJ. Man kan vel si at de fant en felles interesse:

Flotte Daniel og Kristina var også på plass 🙂 Vi bestemte at det var på sin plass med en liten photoshoot – når alle allikevel var pyntet og fine 🙂

Jeg fikk prøvekjørt min nysydde kjole. Gøy!

SJ stjal naturligvis mesteparten av oppmerksomheten til de fleste av oss 🙂

Dessertbordet var også så flott at det fortjente en plass på bloggen!

 

Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg ingen bilder av de to bursdags”barna”. Litt rart, men ok. Hurra for Arvid og Tor Henning!! 🙂

 

PS: Jeg er med i en konkurranse fra Dingsy. #wetsblogg14

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *