Støles første juleribbe!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Har vært noen dager borte i fra bloggen, rett og slett fordi det er SÅ travelt! La oss ta en kort oppsummering: Jeg har vært på to julemarkeder og solgt diverse juleting og gaveartikler fra Urdals Planteskole (butikken til mamsen). Jeg har laget julekalender til mannen min – noe han ble veldig glad for! Vært på jentekveld hos Caroline. Laget julepynt med Thomas og Cathrine, og pyntet enda litt mer til jul (nå som vi har tippet over i desember og alt). Pluss at jeg har jobbet mye med skoleoppgaven som går ut på å lage en skulptur i tekstil. Nesten ferdig nå!

I dag har vært en travel dag, på noen vis. Men også en herlig, kose-dag! Startet dagen med en skogstur med Andrea. Vi plukket kongler, mose og masse annet fint som skal brukes til spennende prosjekter. I tillegg måtte jeg ferdigstille (og rydde ettter) en del små koselige jule-DIY-prosjekter som jeg og Thomas jobbet med søndag kveld. Pakket ferdig adventskalendergavene, heklet på skoleoppgaven, og så var det tid for å gå i gang med middagen. Vi hadde satset stort på en mandag med selveste juleribba! Jeg fikk hjelp av Hellstrøm  (sin oppskrift) og klarte jammen å få svoren sprø og alt 🙂 Middagsgjestene våre var våre kjære naboer, Andrea og Kim. Utrolig koselig kveld!

Deilig med en ekstra helgedag 🙂 Men i morgen er det full gang med studier igjen! Ny oppgave og greier 🙂

Hva har du gjort i helga? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *