Helg proppet full av kjekke aktiviteter!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Herlig med helg! I går var jeg en tur oppom leirstedet lunden og ledet lovsang for ungdommene. I dag er det hobbydag. Jeg syr meg kjole! Resten av dagen skal brukes til pizzabaking, gjester, og 30-årsdag. Kjekt med sånne lørdager!

Dagene er travle for tiden. Det er så enormt mye jeg har lyst til å få til. Sying, strikking, og venner blir skjøvet til siden av jobb og skolearbeid. Men skolen er ikke så værst heller, da; Nå skal jeg i gang med et hekleprosjekt som skal leveres neste fredag; det blir spennende!

 

 

Planen min for søndag er ikke helt klar enda.. Hva skal DU i helga? 🙂

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Helg proppet full av kjekke aktiviteter!

  1. Høres ut som en koselig helg! 😀
    Så langt har jeg brukt helga mi på å selge bilen min, se cupfinale, slappe av foran TVen, og skal bruke søndagen på cupfinale (igjen!), spise middag hos mor, og gå meg en tur (om jeg ikke slår til og jogger da..;)).
    Håper du hadde en fin dag i går, og ha en herlig søndag 😀

  2. Kristin: Høres ut som en bra helg 🙂 Helga mi ble veldig vellykket. Fikk til litt baking, og en tur i styrtregnet på søndag. Også møte i menigheten så klart:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *