Juleselskap allerede :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Som nevnt har julestemningen skylt over meg for lenge siden, og nå er jeg kjempeklar for juleverksteder og julekos. I helga fikk jeg den første smakebiten på julekaker. Vi møttes en jentegjeng (pluss 1 bitteliten babygutt) og hadde juleselskap med julegodt. Men først: Tacokake! 🙂

 

Lille PL var i storveis humør! Som vanlig likte han seg når han sto oppreist, og når han så seg selv i speilet ^^

Og så var vi klar for trippel-baking. Jentegjengen fordelte oppgaver, og laget brente mandler, vepsebol og krumkaker 🙂

 

Vepsebolene er min absolutte favoritt! De skal jeg også lage snart 🙂

 

En herlig dessert blir til hvis man fyller en krumkake-skål med fløte og bringebærsyltetøy. NyDeLig!

Flotte jenter! 🙂

Andre som ikke klarer å vente med julekosen? 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Juleselskap allerede :)

  1. Emilie: hehe, her i sør er vi så vandt med å ha snøfri jul, at den ikke er nødvendig for julestemningen 😉 Men så klart hjelper den jo på… Kanskje er vi heldige å får se noen hvite glimt i desember ( men uansett får jeg hvit jul i år, for jeg skal feire i Hedmark) 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *