It’s beginning to look a lot like Christmas!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Julestemning har jeg nå hatt en stund, men den kommer bare mer og mer. Jeg elsker å “utnytte jula til det fulle” – så da begynner jeg tidlig 🙂 I helga var jeg i juleselskap/juleverksted, noe som bare økte god-følelsen. Og i går pakket vi fram enda mer røde detaljer – som disse søte pakkene som jeg kjøpte på Ikea i fjord 🙂

Heimen kom seg 20 hakk da vi endelig fikk på plass de røde gardinene. Det er enda noen hint av turkis etterlatt innimellom, men man kan ikke få tak i alt på en gang 😉 Herlig med en forandring! Og dèt synes mannen også, så han ommøblerte stua i samme slengen 😉  Nå ser det sånn ut (med mobilkamera, må vite):

Enda har jeg spart nissene til litt senere (ikke at jeg har så mange, men flere skal hekles…). Jeg har noen grenser jeg også 😉 Både juletrefot og adventsstjerne er kjøpt inn.

Gleder meg til jula blir enda nærmere! Snart er det jammen advent! 🙂

1 kommentar

1 thought on “It’s beginning to look a lot like Christmas!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *