Surrealisme og Kjærestekos

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Fredag. Fri. Fantastisk!

Jeg trengte virkelig denne dagen. Nå mangler jeg bare å ferdigstille litt skoleoppgaver, og så er det i full gang med hobbyprosjekter. I kveld tror jeg jeg skal ha litt kvalitetstid sammen med mannen; lage noe godt å spise, og virkelig kose oss! 😀

Siden jeg ikke har noe serlig bilder som passer til innlegget, vil jeg slenge inn noe kunst som har inspirert meg i det siste. Sjekk ut den surrealistiske kunstneren Vladimir Kush på google 🙂

Jeg fantaserer om å male en etterligning av en av disse til å ha på veggen.. men har ikke helt bestemt meg for motivet enda…Hvilket var din favoritt?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *