Hva er dine juleprosjekter?

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Bloggen lider litt under praksis. Jeg har rett og slett ikke overskudd til så mye mer enn skole og de faste fritidsaktivitetene. Kjenner meg sliten, men herlig at jeg ser en ende på noen av de tingene som spiser opp mye av tiden min; praksis, og engleheklingen. Jeg har nå heklet over 250 engler, og mangler mindre enn 50 for å nå målet mitt! (Les mer om prosjektet her) Etter det får jeg nok mye tid til andre prosjekter; og dem er det nok av! Både julegaver, julekjoler, og julepynt står på menyen! Første juleverksted blir førstkommende lørdag, og det gleder jeg meg veldig til 🙂 Her er et lite hint om julekjolen som er planlagt….

Kilde

I går unnet jeg meg en hel kveld uten noen flere planer enn litt kortlaging. Det gjorde godt. Nå er jeg Überklar for siste dagen i praksis – jeg lærer så utrolig mye kjekt her!

#hobby #sying #håndarbeid #travel #busy #sotired

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva er dine juleprosjekter?

  1. Du skal lage 300 engler? Wow, ikke et lite prosjekt! Kan tenke meg det er gøy i praksis, man føler ofte at man lærer mye bedre der (I alle fall jeg, haha). Lykke til videre 🙂

  2. Renates Reiser: Nei, men så har jeg jobbet md prosjektet siden august xD I utgangspunktet to engler hver dag 😉
    Ja, praksis er utrolig lærerikt!
    Tusen takk 🙂

  3. Camilla Malvine: Ja, det er godt å se en ende på det 🙂
    Svigerfar har laget fatet i drivved, også har vi pyntet med litt lukelys og hekleprosjekter 🙂 Skikkelig DIY 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *