Julehelg i Kristiansand

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Ligger litt over en uke på etterskudd med bloggingen. Men det gjr ingenting. I hvertfall, så skal dette innlegget handle om kristiansandturen for halvannen uke siden. Jeg og Bente spente på oss bilbeltet, og kjørte av sted på lørdag morgen med sikte mot Byen. Plukket opp noen (kjente) haikere, og ankom Caroline omtrent midt på dagen.

 

Etter litt catching up, tuslet vi ned i sentrum. Vi kjente den søte lukten av brente mandler, og så julelysene som såvidt hadde begynt å komme opp. Vi handlet ikke så masse, men jeg fikk kjøpt meg litt ting til et jule-DIY-prosjekt som jeg skal få kommet i gang med når jeg får tid…

 

Løørdag kveld var det duket for julefeiring – eller rettere sagt serviettet for førjulsfeiring 🙂 Vi hoppet i pysjen Tidlig på kvelden, spiste risengrynsgrøt, julegodt, og så to julefilmer.

 

Herlig å reise litt i helgene av og til! Og jeg koser meg alltid masse sammen med Bente og Caroline 🙂

Andre som har tjuvstartet litt på jula uten å føle på skammen? 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *