Stormvarsel

Categories H bok

“Med kommunismens fall, har trusselen om en ødeleggended atomkrig blitt mindre. Men truende skygger av en forførerisk ondskap dukker opp i horisonten.”

Forfatter: Billy Graham

 

Boktittel: Stormvarsel

 

Innhold: Boka er skrevet på begynnelsen av 90-tallet, og handler om verdens ende – hva som er kjennetegnene i følge bibelen, og hvordan vi bør forholde oss til dette.

 

Min mening: Selv om boka på flere måter er litt utdatert (fordi den fokuserer litt på politiske hendelser på 90-tallet) er den også veldig relevant. Fler og fler av bibelens profetier om endetiden blir oppfylt, og selv ateister kan se at verden har seriøse problemer. Boka var nokså tung å lese, men hadde mye bra innhold også.

 

Terningkast: 3. Interessant og viktig, men tungt og utdatert. Jeg anbefaler den til deg som er iteressert i dette med endetid.

 

Jeg leste denne boka, for det første fordi jeg fikk den gratis da et bygg skulle rives, og navnet på forfatteren var kjent. Jeg har hørt mye positivt om Graham, så det var på tide å lese noe selv. For det andre har jeg alltid hatt en mild interesse for endetiden- har vi ikke egentlig det alle, når vi tenker oss om? For hvordan skal egentlig alt slutte?

Andre som har lest noe av Billy Graham?

 

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *