Time is not consuming. We consume time.

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Tre dager i praksis. To dager med hodeverk. Det er ikke det at praksis er så ille. Elevene er fantastiske, og skolen også. Men det er mer tidsaspektet. Jeg står opp klokka 04.45., og er ikke hjemme før 17.30. Det er over 12 timer det! Deretter har jeg kanskje noe planlagt kl. 19.00. og klokka 21.00. Før jeg bare må stupe i seng. Slik har i hvert fall de første to dagene vært, og i dag våknet jeg med hodepine. I kveld skal jeg i Cellegruppe som også varer til halv ti. Så det blir ikke spesielt tidlig kveld i dag heller. Sukk..

Men nok klaging! Det er også veldig spennende å være i praksis som kunst og håndverkslærer! Praksislæreren vår er kjempeflink, og kan Alt! Så her gjelder det å bare lære mest mulig. Og på torsdag har jeg i hvertfall ikke noen planer etter halv ni på kvelden, så da kan jeg jo slappe litt mer av. phew!

Poster et bilde med morgenutsikten fra leiligheten (som jeg ikke får sett for tiden) og ønsker alle en herlig dag!

4 kommentarer

4 thoughts on “Time is not consuming. We consume time.

  1. Husker tilbake på min praksis ved Saltvern i Bodø med glede, det var utrolig gøy og veldig givende 🙂 Har du lang reisevei da kanskje? Du får trøste deg med det at du kanskje kan hvile litt ekstra til helga.

  2. Ann: Ja, må reise i ca 2 timer hver vei – hvis buss og togtidene passer så klart. Men sånn som i går var vi ferdige i tre-tida, og da var jeg hjemme halv seks :S

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *