Mary Kay Sminkeparty

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Noen ganger elsker jeg å lage unnskyldninger for å samles og være sosiale. Så når søstera til Thomas (det er litt uvandt å kalle henne svigerinne) spurte om jeg ville være vertinne for et Mary Kay sminkeparty, takket jeg ja, og inviterte et knippe fine jenter.

Jeg glemte litt vekk å ta bilder utover kvelden, og de første jeg tok var usminket, og jeg fikk streng beskjed om at de ikke fikk havne på bloggen. Men i hvert fall hadde vi en deilig kveld sammen med Janne, som var engasjert, flink og full av kunnskaper. Hun lærte oss å legge på smokey eyes, og vi fikk muligheten til å kjøpe de gode produktene til Mary Kay, som (by the way) ikke er testet på dyr. Jeg fikk til og med en liten gave for at jeg hadde selskapet hjemme hos meg. Herlig 🙂 Nå gleder jeg meg masse til pakken kommer…

 

SJ var med Sølvi-Oline og ble meget god venn med blandt annet Janne. Han var i fremragende humør denne gangen, og laget gøye fjes hvis vi blåste  på ham ^^

Charlotte

Sølvi-Oline og SJ

Og til slutt, siden det er så altfor sjelden; en #selfie !

Har du vært på noen home parties i det siste?

Synes du det er gøy å lærerikt, eller mye kjøpepress?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *