Hva er dine helgeplaner?

Categories E Natur og Turer

Nå er jeg ufattelig glad for at det endelig er helg! Det har vært en travel uke, selv om skolen egentlig har vært veldig rolig. Men med jobb og alt utenom ble jeg nokså sliten. Og da er det en herlig trøst at vi skal på hyttetur sammen med et vennepar (Andrea og Kim) i fra fredag til lørdag!

 

 

Hytta er uten strøm og innlagt vann, og vi må gå litt, og ro over et vann for å komme frem. Det blir med andre ord en primitiv, herlig grilling-og-kose-høst-tur! Kakao er obligatorisk.

Det første bildet i innlegget er fra en tur til hytta i 2011. De andre er fra en liten skogs-tur med Andrea og Kim for et par uker siden. Resten av helga håper jeg at jeg får tid til masse sying, masse strikking og masse hekling, samtidig som jeg skal på ungdomsmøte, bandøvelse, søndagsmøte og andre kjekke perler 🙂

Hva er dine planer?

1 kommentar

1 thought on “Hva er dine helgeplaner?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *