Sykveld – del to :)

Categories A Hobby

Som sagt hadde jeg og Bente sykveld i helga som var. Jeg prøvde meg på å sy et søtt baby-hårbånd med sløyfe, og fikk det egentlig forholdsvis godt til! Dette er et perfekt prosjekt til reste-stoff-biter. Oppskriften er HER. Nå er bare problemet at ALLE vennene mine får guttebabyer… Og jeg tuller ikke. Jeg kjenner 4 som har fått guttebaby i år, og et par som skal ha gutt til neste år. Èn jente er alt som dukket opp. Så jeg får vel kanskje overøse henne med slike pyntebånd, eller noe…

 

Imens jeg brukte tiden på babypynt og posepølse, laget Bente seg et plagg. Som ingenting kuttet hun ut sirkler og sydde i strikker til hun hadde et førsteklasses sirkelskjørt som passer godt til vinterhalvåret…

I kveld skal vi sy igjen. Begge skal i gang med Prosjekt Regnjakker! Wish us luck, cause we need it xD

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *