Skal vi ut å sykle?

Categories E Natur og Turer

Etter bryllupet kjøpte jeg og Thomas oss sykler. De har blitt brukt en del, men kanskje ikke fullt så mye som jeg hadde håpet. Tiden strekker liksom ikke heeelt til. Men innimellom så tar vi oss en times tur og sykler sammen. Og det er utrolig kjekt! Selv om Thomas er litt kjappere enn meg, å må vente. Så Thomas: Skal vi ikke snart ut å sykle igjen?

 

Kaste etter pusten, verke i beina, sliten i armene og skuldrene. Vind i håret. Melkesyre. Sol som varmer forsiktig i den kjølige lufta. Og full, herlig fart nedover bakkene. Nei, sykling er ikke så fælt ille 🙂

I går tok jeg meg til og med en liten sykkeltur alene, siden mannen var i et møte hele ettermiddagen. Jeg hadde nemlig et oppdrag i forbindelse med skolen; Ta opp lyd fra bl.a. en foss.Vi lager animasjonsfilm, ser du. Lyden fikk jeg fanget, og nå skal de neste dagene brukes til redigering før filmen er klar til “premiere” på fredag. Kanskje-kanskje så havner den på bloggen også…? Men det får vi se på etterhvert…

Hva driver du med om dagene? 🙂

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Skal vi ut å sykle?

  1. Hva jeg driver med om dagen, spør du?
    Jeg leser Ingrids Mirakler!
    Fordi jeg så en link, – og mirakler hadde jeg lyst til å lese om.
    Ser at dere liker å sykle. – Jeg også.
    Ser at du liker å vandre i gjerninger som Gud har lagt ferdig, for deg. – Jeg også.
    “Ellers”:
    Jobber jeg som oppfinner, – med et produkt for å spare energi. Og når mange kjøper
    dette da vil jeg tjene penger. Ikke ennå.
    “Ellers”
    kjennes det ut som jeg har en Gud som viser meg ting underveis, stopper meg,
    oppmuntrer meg, sender hjelpere, åpner dører og lærer meg en lekse om tålmodighet.
    “Ellers”:
    Har jeg tollmodig kone, og 4 gutter.
    “Ellers”:
    Skriver jeg litt i http://www.hjemveien.blogspot.no
    Takk for at jeg fikk titte innom miraklene dine! 🙂
    “Ellers”
    husker jeg at 4 x 6 = 24 > 4.Mos.6,24
    Velsignelsene er til Deg:
    Herren velsigne deg
    og bevare deg!
    Herren la sitt ansikt lyse over deg
    og være deg nådig!
    Herren løfte sitt ansikt mot deg
    og gi deg fred!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *