Redusert Ingrid og Kinosuksess

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg klarte selvsagt å pådra meg en heftig forkjølelse dette høsthalvåret også. Så nå har jeg gjennomgått et par dager med kraftig hodeverk og uregelmessig nysing. I dag er jeg imidlertid fit for fight igjen, og drister meg til å gå på skolen for å lære meg en hel del om å lage animasjonsfilm. Kveldens planer er avlyst, for jeg ser at jeg enda er litt redusert og trenger nok litt mer tid for å bli skikkelig frisk.

Har du forresten lest i VG om hvordan Heaven Is For Real ble en skikkelig kinosuksess som stablet seg opp på tredjeplass i Norge på tross av at den ikke var satt opp på like mange kinoer som de andre topp-kinoene? Her i Sokndal var det i hvertfall kinorekord, og man satte opp ekstrastoler i mangfold til alle som kom. Tenk at en film om himmelen, som skal være basert på en sann historie, er så attraktiv! Jeg mener det sier noe om en lengsel Gud har lagt ned i oss alle. Selv om de fleste kanskje ikke tror på innholdet i filmen, er det tydelig at livet etter døden er interessant.

Så hvis du spør meg, se filmen, og innbil deg at det er sant.Og kanskje er ikke det så vanskelig som man skulle tro. Eller les boka (Himmelen er på Or’ntli) – har hørt at den er bedre. Og kanskje du kan tenke litt over prioriteringene i ditt eget liv, sett i et perspektiv av evigheten 🙂

Jeg er litt dårlig å ta bilder om dagene, så jeg slenger inn et som kan minne oss på at det er høst…

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Redusert Ingrid og Kinosuksess

  1. God bedring!!
    Det er SÅ kult at den filmen er blitt så populær! Jeg har ikke sett den ennå, men skal se den med mamma, pappa og lillesøster på lørdag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *