Mine Engleplaner…

Categories O interessa

Jul er innen rekkevidde, og tankene mine har så vidt begynt å leke med tanken på julemusikk, julekaker og julepynt.

I fjord hadde jeg et juleprosjekt som handlet om å selge englene jeg hadde heklet til inntekt for barn i slummen i Brasil. Det endte med at jeg tjente inn litt over 3000kr som ble sendt til barna. Jeg har lenge vurdert om jeg årker det samme i år, og nå er planene klare, med små endringer;

Les mer om fjordårets Reddend Engler HER.

Mitt mål er å tjene 10 000kr på englene mine før jul i år. Jeg tenkte at hvis jeg først skal gidde å gjøre noe, så får jeg gjøre det skikkelig, slik at det kan gjøre en forskjell. Målet skal jeg oppnå med å hekle 300 engler, og da må jeg hekle to hver dag. Nå er jeg omtrent ferdig med de første 100. Altså en tredjedel av målet mitt. Når jeg har hundre, skal jeg feste trådene, og pakke i poser og begynne å selge, tror jeg.

I år går pengene til gatebarn i Kenya gjennom Beths Home, et arbeid jeg kjenner til, og stoler på. Det er alltid veldig viktig for meg at jeg kan stole på at pengene blir brukt slik de skal, slik at de kan nå så langt som mulig. Hvis noen vil være med å hekle Reddende Engler, bare send en mail til [email protected], så kan du få oppskriften.

1 kommentar

1 thought on “Mine Engleplaner…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *