Today’s gonna be a good day :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Så herlig å ha en hel morgen for seg selv. Å våkne uten å stresse. Å stå opp uten å ta på linsene. Å sitte i sofaen uten å gjøre noen ting som helst veldig fornuftig.

 

I dag er en usedvanlig bra dag. Sola skinner. Vi er så-godt-som-ferdig med deleksamen, og har dermed dagen fri (skal bare gjøre litt finpuss, og sende den inn nå fra morgenen). I kveld skal vi ha gjester på pizza og filmkveld. Resten av dagen er et hvitt lerret. Jeg skal nok ned å besøke mamma og Chessie en tur. Kanskje gå en tur med hunden i finværet. Kanskje sy litt. Kanskje hekle litt. Helt sikkert nyte livet til det fulle 🙂

I dette innlegget slengte jeg bare inn noen bilder fra i sommer som fikk meg til å smile. For jeg blir så glad av å se på bilder av gode minner. Som all den vanvittige naturen da vi klatret oss oppover vestlandskysten i passaten i sommer, eller da jeg og Andrea vandret, spratt og jogget ut til Hådyret på topptur. Eller da Thomas og jeg ble forfulgt av en fasan som iherdig prøvde å holde følge med bilen.

 

1 kommentar

1 thought on “Today’s gonna be a good day :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *