DIY – Uro med heklede ugler

Categories A Hobby

For en stund siden laget jeg denne søte uroen til ei venninne som nettopp fikk en liten gutt. Jeg har jo delt oppskriften på disse skjønne uglene før, men dette er den første gangen jeg har brukt dem til noe mer enn nøkkelringer. Det du trenger er: Rester av bomullsgarn (jeg bruker mye det i fra stoff og stil), ringen på toppen (også kjøpt på stoff og stil) og så klart heklenål, saks og synål. Veldig kjekt, og veldig enkelt. Vil du prøve deg? 🙂


 
Nå holder jeg på med to hobbyprosjekter; heklede engler og en hekle-singlett. I tilegg har jeg tenkt til å begynne å male igjen nå snart… Jeg må bare skaffe meg et stort nok lerret først 🙂

Hva er dine hobbyprosjekter nå for tiden? 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “DIY – Uro med heklede ugler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *