Benedikte og Rune Gifter Seg

Categories U Bryllup

Nå kommer et innlegg fra bryllupet vi var i den 30. August. Jeg endte opp med (for dem som måtte lure) å bruke den mørkeblåe kjolen, den jeg ar sydd selv, og ikke den lyse.

Neglene var stylet for anledningen – jeg og Andrea har fått litt dilla på negledesign, så vi møtes ukentlig for å fikse neglene. Kos 🙂

Og så til bruden, som kommer gående: Vielsen var kort, søt, og fin. Og Benedikte var nydelig i blondekjolen sin!

 

Thomas var fotografen i bryllupet, så jeg var som vanlig med som assistent, en jobb jeg trives godt med 🙂

 

Da vi ankom festen var stemningen allerede på plass. Vi ble servert koldtbord, brudens favoritt, og masse herlige retter som hovedsaklig var laget av brudens mor – all respekt til henne!

Tradisjoner ble fulgt, søte leker, vaklende kyss, rørende sanger, og uventede taler som fikk alle til å smile 🙂

 

På do var det også pyntet med artige vers og en koselig kurv med “essentials” – som ny strømpebukse, tamponger, hodetabletter, deodorant og annet nyttig til gjestene. Kos! 🙂

 

Det ble god dansestemning utpå kvelden, og jeg var helt i skyene etter å ha fått med meg Thomas ut på gulvet to ganger! Og vet du hva? Han koste seg med en liten swing 😉

Alltid morro med bryllup! Og med dette sier vi oss (så langt vi vet) ferdig med årets bryllup. Dette var det tredje bryllupet for oss i år, inkludert vårt eget. Gleder meg allerede til de kommende… 🙂

#bryllup

3 kommentarer

3 thoughts on “Benedikte og Rune Gifter Seg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *