Eksamensuka må bløtes opp av fine øyeblikk

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har vi startet på en uke som er eksamensuke for meg. Selv om det bare er en deleksamen, kom den brått på, og jeg kjenner at jeg blir en smule stresset. Men bare en smule. I dag skal vi ha et opplegg i Kunst og Håndtverk i fjerde klasse, og resten av uka skal brukes til å skrive om hendelsen 🙂

Men skole er jo ikke alt man kan fokusere på heller, så jeg blander inn litt håndarbeid alle steder hvor det er plass, og har stort sett litt sosiale kvelder. I kveld står for eksempel Jesusgruppa og bandøvelse for tur. (Ja, jeg har visst startet i en band som jeg ikke har skrevet noe om enda:P)

En annen viktig faktor i hverdagen er hverdagsromantikken. Og da er jeg heldig som har Thomas; for det hender at han klinker til med et ørlite romantisk øyeblikk – ett av dem er fanget i screenshot’et nedenfor. Søt ^^

Ellers så flyr dagene av sted! Rekker ikke å skrive om alt jeg har lyst til, for det er så masse som skjer. Men jeg elsker et travelt liv 🙂

1 kommentar

1 thought on “Eksamensuka må bløtes opp av fine øyeblikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *