Time for me

Categories U Bryllup

Endelig har jeg fått bildene som ble tatt mens jeg gjorde meg i stand til bryllupet; hos frisøren og sånt.

Bonnie var en fantastisk frisør, og utrolig behagelig å ha med å gjøre. Det at jeg kjenner henne var også et stort pluss. 100% Fornøyd!!

 

Her var jeg dullet med og klar for kjolen. Kjente prinsessse-følelsen stige for hvert øyeblikk 🙂

 

Og så var den på. Det er nesten ikke til å tro at jeg skulle finne den perfekte kjolen, de perfekte øredobbene, det perfekte sløret, og ALT jeg trengte til det perfekte bryllupet med den perfekte mannen for meg 🙂 Det er nesten usakelig hvor lite “feil” som skjedde i løpet av dagen (men det er jo alltids noe, så klart).

 

Hanskene og sløret brukte jeg kun frem til middagen. Pen pynt, men litt slitsomt i lengden 😛

 

Forloveren min, Andrea kom først, og senere også pappa, for å hente oss…

 

Så vi hadde en liten far-datter-photoshoot også før vi siktet oss inn mot kirka 🙂

Ser du likheten? 🙂

 

Se bildene fra vielesen HER, og festen HER.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Time for me

  1. sulenta: Tusen takk for mange fine kommentarer! Det setter jeg veldig pris på 🙂 Og kjekt å se at noen kikker litt bakover i arkivet også 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *