Hverdagen må ikke ta overhånd

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Mandag var en supertravel dag! Men jeg rakk en haug med ting:

*å lage et fat i leire (på skolen). Nå er jeg spent på hvordan det blir når det tørkes, brennes, og får glasur på. (Se bildet under)

* Bake to kaker (en til gjestene på kvelden, og en til mannen som klarte fagprøven, slik at han kan ha med på jobb i morgen.)

* Spise en deilig middag hos Svigers.

* Ha husmøte på kvelden sammen med min kjære, og gode venner.

Dagene forøvrig går med til jesusgrupper, vennerkvelder, ungdomsarbeid, skolearbeid, og husarbeid. Også en god del håndarbeid (Hekling er tingen akkurat nå).

Wow, jeg er velsignet! I dag blir nok ikke like travel, og det er godt. Vet ikke helt hva overskrifta egentlig betyr for dere andre, men jeg tenker ofte at jeg må huske å nyte når det er travelt – for det er jo ting jeg liker å gjøre! Samtidig er det lett for at alle hverdagstingene kan ta overhånd, og slite oss litt ut.. Men satser på at det ikke skjer (selv om jeg sjokkerende nok har eksamensuke neste uke…)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *