Sjekk ut denne filmen!

Categories O interessa

DET ER FLERE SLAVER I VERDEN I DAG ENN NOEN ANDRE GANGER I HISTORIEN!

GJENNOMSNITTSALDEREN FOR OFRE ER 12 ÅR!

KUN MELLOM 1 og 2 % AV OFRENE BLIR REDDET

DETTE ER OGSÅ ET AKTUELT PROBLEM I NORGE

DET ER OMTRENT 27 MILLIONER OFRE FOR MENNESKEHANDEL I VERDEN I DAG

HVERT 30. SEKUND BLIR ET NYTT MENNESKE SOLGT

Kilde


BildeKilde
 

Det er enorme tall. Og hver av dem har en enorm, og smertefull historie. Jenter og gutter med drømmer, tanker og knuste håp. Barn som må arbeide som sexslaver. Og jeg vet at du kanskje begynner å miste konsentrasjonen nå. Det er vondt å ta innpå seg. Eller kanskje for uvirkelig. Men vær så snill å bruk litt krefter på å bry deg.

Hva kan jeg gjøre?

* Bry deg! Folks likegyldighet er den største grunnen til at et problem består.

* Kom på Frihet14, et arrangement i Stavanger nå på lørdag, 6.september. Lær mer, og vis at du bryr deg. Det blir også arrangert en lovsangskonsert på kvelden hvor kollekten går til A21. Arrangement HER. Du kan også lese mer om saken på hjemmesiden til A21 som arbeider mot slaveriet.
* Gi penger til A21, som gjør at de kan redde flere ofre for menneskehandel.

*Blogg om saken, fortell om saken. Gjør folk oppmerksomme!

* Se filmen under.

Se flere personers historie HER.

5 kommentarer

5 thoughts on “Sjekk ut denne filmen!

  1. En veldig god sak, og absolutt verd støtte! Jeg husker jeg så filmen Lilja 4-ever.. Vet ikke om du har sett den, men den handler om trafficking og den gikk veldig inn på meg. Helt grusomt.

  2. Håper du ikke har noe imot at jeg anbefaler og lenker til bloggen din på min egen blogg? Den er veldig inspirerende, så jeg syns du fortjener det 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *