Anbefaling av Apper

Categories O interessa

GiTid

Jeg ble positivt overasket av OneCall som nå har gående en kampanje for at  folk skal bruke mobilen mindre(!). Dette fordi det er en økede tendens til at mobiltelefonen kommer i veien for livet, og slik skal det ikke være. Nå lanserer de  appen GiTid, hvor all tiden du er borte fra mobiltelefonen legges sammen, og penger blir donert til Kirkens bymisjon! Dette er rett og slett beundringsverdig, og jeg måtte bare ta meg tid til å skrive om det på bloggen, og å anbefale denne appen på det varmeste. DETTE er en enkel måte å gi på, folkens! (og innlegget er på ingen måte sponset, om dere skulle være i tvil). Du må være inne på appen for at den skal “telle timer”. Så ikke la den ligge avslått i bakgrunnen når du ikke bruker mobiltelefonen..

Elevation

Hvis du er kristen, og trenger mer påfyll fra Gud i hverdagen, så anbefaler jeg på det sterkeste å laste ned appen Elevation. Der kan du høre på taler med høy kvalitet, høy aktuallitet, og høy bibel-faktor. Jeg elsker å starte dagen med en podcast på bussen – en tid man ikke bruker til mye fornuftig  uansett. Talene kan også lastes ned, og høres offline. Og appen er helt gratis! Bare gjør det! Du kan også finne talene på nett HER.

Har du noen apper å anbefale? 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *