Bulgaria – Blinkskudd på Bryllupsreisen

Categories G Reise og ferie

Å feire bryllupsreisen vår i Bulgaria var slett ikke noe dårlig valg. I et rolig og stille område i nærheten av den lille byen Balchik på Varnakysten oppdaget vi spennende turer, herlig vær, og masse tid til hverandre.

Hotellet lå beleilig til rett på stranda…

 

Thomas sier at jeg blir to år når jeg kommer nær sjøen. Jeg plukker opp alle mulige fine steiner og skjell, og elsker det nye, ukjente naturlandskapet.

Tempen lå og vippet rundt 25 grader i skyggen, men flørtet litt med 30 også innimellom.

 

Alle rommene hadde reservert solsenger, så det var ikke noe problem å få tak i i hvert fall…

 

Vi spiste frokost i buffeten hver dag, og en av dagene spanderte vi også på oss middag der. Mye godt og spennende å velge i. Ingrid tok litt av alt. Thomas holdt seg til kjente klassikere som pommes frites.

Men det var dessert-bordet som var mind-blowing. Bare. Helt. Fantastisk.

 

Her satt vi å spiste…

Her tok jeg meg en kvelds-rusletur alene… Stille og herlig på stranda….

Flere innlegg fra turen kommer, men bildene må fordeles litt ut, for det er så forskrekkelig mange 😛

2 kommentarer

2 thoughts on “Bulgaria – Blinkskudd på Bryllupsreisen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *