Til deg som bruker kontaktlinser…

Categories O interessa

Jeg har i det siste begynt å kjøpe mine kontaktlinser på nettet, for å spare en del penger. Og det billigste nettstedet jeg kom over var Lesstore.no, som også ofte har gode tilbud og fri frakt. Plutselig kom jeg over >denne saken< som forklarer hvordan lensstore justerer prisene dersom du søker på linsene på prisjakt.no. Hvis du derimot går rett til hjemmesiden, får du ikke dette “tilbudet.” Jeg hadde nylig bestilt linser for et halvt år, og ble ganske snurt over at jeg kunne ha fått det billigere. Etter en oppfordring fra ei venninne, sendte jeg en skuffet mail til Lensstore, og de responderte med å tilbakebetale meg over 500kr for linsene jeg hadde kjøpt. Da ble jeg imponert, og tenkte at jeg skulle anbefale dem her.

Men når det er sagt, så er det enda slik at prisen synker med betydelig mye dersom du går inn på siden gjennom prisjakt.no. Og da er prisen justert hele tiden etterpå. Så kan ikke si at jeg er helt imponert av Lensstore for denne dobbeltmoralen. De vil liksom være best på pris, men de tar seg mer betalt fra alle “vanlige” kunder som ikke sjekker konkurransen først. Men, men. Jeg kommer nok i hvert fall til å fortsette å bestille derfra, men anbefaler alle å alltid sjekke på prisjakt.no først for sikkerhets skyld!

Hva synes du om dette? Er det greit å få mer betalt fra kunder som er for “late” til å ikke sjekke konkurrerende priser?

Hadde du handler mer hos denne leverandøren?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *