Blonde Ingrid er Hjemme igjen

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går kom vi hjem fra bryllupsreisen til Bulgaria, og jeg er sprekkferdig med bilder og historier derfra! Men er enda litt i fare for å få sjokk av den bråe overgangen fra slappt sydenliv til full oppstart på skole, jesusgrupper, ungdomsarbeid og hverdag, med alt det inneholder. Må liksom bare prøve å holde hodet over vannet de neste dagene, tror jeg. Dessuten har jeg enda noen bilder fra før bryllupsreisen som ikke har blitt lagt ut på bloggen – og jeg er jo litt glad i å ha ting nogenlunde kronologisk. Så bryllupsreise-innleggene får komme etterhvert.

Overskriften ble på en måte litt tøysete, men jeg har faktisk blitt mye lysere i håret i ferien. Mørkeblond kanskje. Bildet nedenfor tok Thomas på Molde Jazzfestival i sommer da jeg prøvde parykker 🙂

Borte bra, hjemme best, er det noe som heter. Nå er jeg sprekkferdig til å komme i gang med en spennende hverdag som skal bestå av å studere Kunst og Håndtverk, Bli kjent med og utfordre flere ungdommer, Møte de nydelige jentene i Jesusgruppa og lære mer om Gud sammen med dem, Fortsette å nyte tilstanden som nygift med min elskede Thomas, og sjonglere alle andre småting som skolebøker, skjønnlitteratur, avstandsforhold til venner, og tid til å slappe av.

Livet er virkelig fullt av muligheter, og jeg GLEDER meg til en NY HØST!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *