Hyttetur med grilling og badestamp

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dette innlegget har jeg samlet noen bilder i fra hytteturen til Renè si hytte. Vi var en gjeng på fem stykker, pluss Daniel og Kristina som kun var innom for kvelden. Temperaturen var god, og stemningen høy.

Vannet utenfor hytta var kaldt og innbydende, så vi tok oss en dukkert eller tre.

 

Selve hytta var kjempefin! Med innlagt både vann og strøm var det nesten som en bittelite hus. Og i utrolig idylliske omgivelser.

Her er hele gjengen: Kristina, Daniel, Thomas, Cathrine, Charlotte og Renè. Også meg bak kamera da 😛

Vi grillet til den store gullmedaljen, og klarte ikke å få spist opp alt.

Hvis jeg skulle gi et stikkord for turen (utenom awesome) må det være mat. Vi hadde snacks, grillmat, snacks, krabber, og mer snacks. Alt i sammen på en ettermiddag og kveld. Mmm, Krabber <3

Hele dagen fyrte vi i badestampen, og da kvelden kom var vannet så varmt at vi måtte fylle på med kaldt vann fra innsjøen. Det var rett og slett ikke mulig å bade i. Herlig! Og når klokka stod på seint, og regnet dryppet og vinden ulte; da hoppet vi i stampen. DeiLig!

Mer snacks, takk! 🙂 Tør jeg si at vi spiste fem eller seks plater med sjokolade denne helga? 😛

Kos, Kos, Kos!

1 kommentar

1 thought on “Hyttetur med grilling og badestamp

  1. Det der kan man virkelig kalle et idyllisk sted ja! Det så utrolig koselig ut. Den badestampen var sikkert prikken på i’en også vil jeg tro 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *