Konsert med Jeremy Camp

Categories O interessa

For en drøy uke siden var vi på Jeremy Camp konsert på UL-festivalen som arrangeres i Kongeparken. Før konserten var vi også på møte på det samme stedet sammen med omtrent 2000 andre ungdommer. Jeg kjente at det var utrolig herlig å være på møte igjen; det har jo vært ferie så lenge! Og jeg nøyt hvert øyeblikk av den herlige lovsangen, den gode talen, og de flinke programlederne.

Og så kom Jeremy Camp på scenen. Var kjempemoro å høre han live for første gang, for jeg har lenge digget musikken hans. Hør for eksempel på denne sangen imens du ser på bildene:

Camp har mye bra budskap, gode tekster, og fengende melodier. Opp igjennom årene har jeg blitt glad i mange av sangene hans, så det var moro å høre ham spille live.

 

Han var flink til å engasjere oss også. Spesielt helt fremme i salen var det veldig god stemning.

Haha, måtte ta bilde av denne artige t-skorta 🙂

 

Til ekstra-nummeret hadde Camp skiftet til Norge-T-skjorte. Veldig kjekt!

 

 

 

Han fikk også en fra bandet til å ta et bilde av seg selv med alle oss. Dere kan se meg ganske godt rett ved albuen til Jeremy Camp i ferskenfarget bluse. Thomas står ved siden av meg. Litt kult, for dette bildet har fått over 40 000 likes på facebooksiden til Camp.

Andre som har vært på festivaler og konserter i sommer?

Hva var høydepunktet ditt? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Konsert med Jeremy Camp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *