Nattevakt og Saftkoking

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Er egentlig litt redusert i dag, etter å ha vært på nattevakt på tenåringsleir hele natta. Stikkord: Oreosjokolade, gjesping, chips, latter og burn. Men de er mer synn på Thomas, for jeg sov faktisk halvannen time i løpet av natta. Meeen, man kan ikke klage (for mye) når sola holder en våken. Da er det bedre å stå opp. Og blogge litt.

Da vi kjørte ned fra leirstedet igjen i 7-tida i dag tidlig holdt sola på å gå opp, og verden var enda overjordisk fredelig. Vi stupte i seng, men ikke uten å nyte den friske morgenen en smule først 🙂 Og det ble heldigvis tre timer søvn før vi stod opp igjen..

 

 

I dag er planene mange og tiden knapp. Jeg skal jobbe, ha pizzagjester i kveld, og forhåpentlig få tid til å lage saft. Tar gjerne imot saft-koke-tips, siden jeg er nybakt kone og aldri har prøvd før. Men jeg har i hvert fall store planer for et par bøtter med bringebær og rips….

Nå skal jeg lage frokost til den morgengretne mannen min 🙂

Ciao!

1 kommentar

1 thought on “Nattevakt og Saftkoking

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *