Nå kjenner jeg virkelig at jeg har slitt meg ut. Våket med hodeverk og en enorm matthet. Men så er det ikke så rart heller. Først har vi reist hjem i fra Roadtripen, (en 10-timers kjøretur) og så fikk vi sove i omtrent fire timer før vi skulle opp, og i bryllup. Var der hele dagen, og kom ikke hjem før 3-tida i natt.

Og ikke nok med det. Jeg har spist som en gris i ferien, og ikke fått tid til mye trening. Is, sjokolade, kaker og fastfood har blitt fordøyet hver dag. Så nå skal jeg prøve å skjerpe meg litt. Det er ikke noe særlig å føle seg syk når man ikke egentlig er det.

Men nok syting! Jeg er jo også utrolig fornøyd med livet, og alt det jeg opplever. Nå var det DEILIG å være hjemme igjen. Gleder meg til et par uker med venner og kos. Nå har vi summet oss litt, småryddet og spist enchiladas til middag. Nå skal vi ned til svigers en tur. Ha en nydelig søndag, alleisammen!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *