Overaskelser fra Brudeparet

Categories U Bryllup

Da jeg blogget om festen utelot jeg et par artige vrier som vi hadde i bryllupet vårt.

Den første overaskelsen var det Ingen andre enn toastmaster som visste om, og jeg har fått mange tilbakemeldinger om at det var et av de store høydepunktene, og at mange ble rørt til tårer 🙂 Etter talen sin, reiste Thomas seg for å synge en sang til bruden…

Han var ganske nervøs under talen, men har klarte seg fint, og når han begynte å synge, virket han roligere med en gang. Han sang Deeply in Love av Hillsong.

 

In my life you heard me say I love you

How do I show you it’s true

Hear my heart, it longs for more of you

I’ve fallen deeply in love with you

 

You have stolen my heart

I’m captivated by you

Never will you and I part

I’ve fallen deeply in love with you

 

Og helt overraskende, tok jeg mikrofonen som “tilfeldigvis” lå foran meg, og begynte på andre vers…

You and I, Together forever

Nothing can stand in the way

My love for you grows stronger each new day

I’ve fallen deeply in love with you

 

…Og refrenget sammen. Utrolig koselig 🙂

 

Vi kunne sangen ganske godt, men jeg var dødsnervøs rett før jeg skulle hoppe inn! Kanskje fordi jeg visste at talen min ventet etterpå..

 

Den andre overraskelsen var ikke like hemmelig, for den hadde jeg snakket om til flere: Som avslutning på hele bryllupet hadde vi en dans, og siden vi har vært på swingkurs i løpet av året, ble det en brudeswing. Vi danset til sangen “Forelska igjen” av Vagabond. Litt gøy at jeg har sunget en sang sammen med vagabond (stjernestatus!) i pappa sin femtiårsdag 🙂

 

Vagabond laget god stemning, men som jeg hadde fryktet ble kjolen litt i overkant brysom. Selv med det vide underskjørtet klarte slepet å forville seg under både mine og hans føtter hele tiden. Og DA ble det glatt. Så vi sklei litt rundt, og holdt ikke takten hundre prosent. Men jeg synes allikevel at det var vellykket, søtt, og sjarmerende, og jeg ville ikke ha byttet det for noen ting 🙂 TENK at jeg fikk Thomas til å danse swing i bryllupet 🙂

Ops, trør på skjørtet 😛

Vi gav oss allikevel midt i sangen – før det skjedde en ulykke. Og bruden takket alle for at de kom, før vi sakte men sikkert tuslet oss hjem til vår nye leilighet. Slitne, men fulle av adrenalin og inntrykk. Les HER om hva som hadde blitt gjort i leiligheten vår i mellomtiden..

#bryllup #bryllupsfest #brud #brudekjole #brudevals #dans #swing

 

1 kommentar

1 thought on “Overaskelser fra Brudeparet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *