Badeturer, Grillturer og Sommernyting

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Livet er herlig nå om dagene. Jeg er nygift, har ferie, og været har vært helt fantastisk! Dessuten har det blitt nytt sammen med mange gode venner 🙂

Nedenfor er et bilde fra en badetur med (fra venstre) Charlotte, Cathrine, Yvonne og meg. Snille Yvonne har tatt bildet 🙂

De neste bildene er fra grilling hos Renè. Det var deilig mat, deilig vær, og de beste folkene 🙂

 

De neste bildene er fra Krabbekveld hos Caroline i Egersund. Glemte så klart å ta bilde av selve krabbene. Men det var mye kos utenom også 🙂

Og til slutt et par små snapshots fra badetur med Andrea. Livet er herlig om sommeren!

 

I dag som i går skal jeg jobbe. Men i går fikk jeg også tid til forening på kvelden – kjekt å ha så mange fine jenter på besøk! Og etterpå ble det nattbading 🙂 I dag er planen jobb – bærplukking og å slappe av litt sammen med Thomas. Og hvem vet hva mer som vil skje? Jeg føler nesten at alt mulig gøy kan skje nå som det er ferie 🙂

#sommer #grilling #sol #bading #tur #kos #venner

1 kommentar

1 thought on “Badeturer, Grillturer og Sommernyting

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *