Hvor mye koster et bryllup?

Categories U Bryllup

Jeg lurte veldig på hvor mye bryllupet ville koste i forkant. Så nå tenkte jeg å legge ut  regnskapet for vårt bryllup, slik at andre som skal gifte seg har en liten pekepinn. Vi har spart mye både her og der, så alle kan ikke forvente å få det like billig, men dette kan i det minste gi deg en anelse om hvilke utgifter som finnes.


Jo, også brukte vi omtrent 2000kr på takkekortene også. Og en hel haug med timer for å levere dem. Æsj, det var ikke en gøy jobb. Herlig å være (nesten) ferdig med det. Og nå vet du at et bryllup med 90 gjester kan gjennomføres for omtrent 60 000. Men da har vi spart mange steder, altså. Men når det er sagt, så får du jo veldig masse gaver også. Vi gikk absolutt  i pluss hvis man regner med gave-verdiene.

Har du giftet deg? Hvor mye brukte dere på bryllupet?

#bryllup #budsjett #økonomi

4 kommentarer

4 thoughts on “Hvor mye koster et bryllup?

  1. Tusen takk for at du ville dele dette! Veldig kjekt å se, samtidig som jeg blir litt skremt. Tror nok ikke vi klarer å holde oss til et så lavt budsjett. Det koster mye, men så har vi tatt et valg om at vi ønsker å bruke en del penger på denne ene dagen. Men å bestille mest mulig på nett er nok lurt ser jeg 🙂 Jeg handler inn litt nå og da, så får vi fordelt utgiftene litt 🙂

  2. Rameen: Venner tok bildene, så bildene var delvis en gave, men vi gav litt for arbeidet allikevel. Men mannen min tar bryllupsbilder fra 6000kr. Han er skikkelig flink også! Ta kontakt på mail om du vil ha mer info, og se bilder han har tatt tidligere ([email protected])

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *