Forkjøla, Sunnhetsuke og lysende utsikter

Categories B opplevelser og hverdagsliv

De siste dagene har jeg vært litt syk – en livsstil som passer meg inni hampen dårlig. Så etter å ha slacket en hel dag med kun en liten tusle-tur ned til butikken for å handle, hadde jeg nesten absinenser i går kveld. Så jeg dro med meg mannen ut for å plukke rips og bringebær. Og nå er sesongen her! Vi fikk en hel bolle med rips, så vi endte opp med å invitere ned naboene på litt frukt og godt.

Ja, for du skjønner. Vi og venneparet som bor over oss har en deal. Godtefri uke. Den som taper må bake skoleboller til de andre på lørdag. Så vi spiser verken is, chips, kaker eller noe veldig usunnt. Så en fruktkveld var heelt på sin plass. Og med vaniljekesam og sunne vafler ble komboen uslåelig 🙂

I dag skal jeg prøve å karre meg på jobb igjen. Været ser strålende ut, og resten av uka er det meldt mellom 20 og 30 grader og sol hele tida. Gleder meg! Så nå må jeg bare se til å bli 100% frisk til i morgen. Har ikke tid til å være syk nå!!!

Siden jeg ikke hadde noen som helst passende bilder fra gårsdagen, så slenger jeg inn lille søte rådyr som vi traff på sykkeltur her en dag. Han var svært så fotogen 🙂


Nyt sola, for nå kommer den!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *