Vielsen Vår

Categories U Bryllup

 

 

Å gå opp kirkegulvet var litt av en opplevelse. Jeg kjente det allerede under øvelsen; smilet klistret seg på, og sommerfuglene utførte en elegant pardans inni magen. Og når dagen virkelig var der, stod jeg klar i gangen med prinsessekjole og prinsessehår og små prinsesse-brudepiker. Da var det utrolig gøy å gå på den røde løperen blandt alle de mange vennene våre og til slutt se min kommende mann stå å vente på meg…


Vi hørte den ene etter den andre vakre sangen bli sunget, alle av gode venner eller slektninger. Og det var i hvert fall ingen tvil om at vi hadde valgt riktig både i sanger og sangere! Vi er så heldige som har så mange flinke folk rundt oss! Jeg tror at et av høydepunktene med hele vielsen var da Monica sang “When I say I do” av Matthew West. Den ER så nydelig!

Les om hvilke sanger vi hadde i bryllupet HER.

 

Å sitte der var veldig spesielt. Med så mange publikum, som liksom forsvant i bakgrunnen. Med pastorens vakre, kjærlige, og gode ord, og med min vakre mann foran meg, med en liten tåre på vei ned øyekroken.

 

Vi sa ja til hverandre, og satte på ringer mens vi fortalte hverandre hvordan ringen symboliserer vår ektepakt sammen, og hvordan den evige sirkelen symboliserer vår kjærlighet til hverandre. Og så enkelt som det, så var vi gift, og eventyret starter!


Dagen var enda langt i fra over, men vi hadde allerede masse å fordøye, masse inntrykk å lagre i minnet. Og videre bar det rett på fotograferingen av hovedbildene sammen med begge forloverne, og brudepikene. Det jeg sitter igjen med etter vielsen, er at ting ikke kunne gått mye bedre enn det gjorde. Jeg var ikke nervøs, og alt gikk som planlagt (utensom søte småting som at en brudepike gråt litt, og at forloveren gav meg blomstene litt i seneste laget). Og lykken sitter enda i meg….. 🙂

Hvordan var deres vielse? Hvilke inntrykk satt du igjen med, og hva var høydepunktene?

#bryllup #vielse #program #vielsen #løfter #sang #musikk

7 kommentarer

7 thoughts on “Vielsen Vår

  1. Det er virkelig en nydelig kjole. En skulle ikke tro at det var en kreasjon til 1500 kroner. 🙂 Og du var nydelig på disse bildene. Så utrolig rørende å lese om andres bryllupshistorier. <3

  2. Linn Hege Solås: Tusen takk! Tror nok aldri jeg har følt meg så pen før eller senere, nei xD Var veldig fornøyd med kjolen 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *