Brudekjolen

Categories U Bryllup

Nå er jeg lei av å ikke kunne legge ut bilder hvor kjolen min viser, så nå er det på tide at bloggen får se vidunderet. Kjolen ble kjøpt på Aliexpress (her) for ca 1500kr inkludert frakt og alt. Og jeg var kjempefornøyd! Den var akkurat som jeg hadde håpet.

 

Først var jeg jo på kjoleprøving i Stavanger med forloveren, og fant to kjoler jeg likte veldig godt på Agape. Den ene av dem er veldig lik den jeg endte opp med å kjøpe (se den nedenfor)

Men jeg ble faktisk enda mer fornøyd da min kjole kom i posten. Med en flatterende sweetheart-utringning og et nydelig tyll-belte ble dette virkelig drømmekjolen. Jeg elsker blondene som renner nedover kjolen, og glitteret som tas igjen i sløret og hanskene.

Som sagt: Kunne ikke blitt mer fornøyd. Kjolen er en drøm, og jeg har ikke samvittighet til å selge den videre. Jeg tror nok jeg beholder den, også kan jeg ta den på hver bryllupsdag og mimre litt 🙂

En nydelig kjole, en nydelig dag, og en fantastisk brudgom… 🙂

#bryllup #brudekjole #kjole #kjoler

16 kommentarer

16 thoughts on “Brudekjolen

  1. Woaw! Den var råååfin 😀 Synd du ikke kan bruke den igjen, men du kan jo henge den på soverommet til pynt en stund om dere har plass 🙂

  2. Så utrolig fin kjole! Kom over bloggen din i min brudekjolejakt. Jeg skal bestille fra samme nettside som deg. Tør jeg spørre hvilken størrelse du bruker til vanlig, og hvilken størrelse du bestilte i kjolen? Str 8? Setter umåtelig stor pris på svar! 🙂

  3. Tonje: Tusen takk 🙂 Ja, var veldig fornøyd med kjolen. Jeg bruker str. 40 til vanlig, og bestilte kjolen i 12, tror jeg. Men det er lurt å måle seg selv, og sammenligne med målene ndover på siden – da ser du fortere hva du trenger. Bestill i god tid – venninna mi fikk først en som ikke passet, og bestemte seg for å prøve igjen…
    Dessuten er det veldig lurt å bestille med knytting bak – da slal det nokså mye til at den ikke passer… Lykke til 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *