Bryllupsdetaljer – Bildesnor og Rosesnor

Categories U Bryllup

En av de personlige detaljene i bryllupet vårt som jeg er veldig fornøyd med, er de to snorene som ble hengt opp i gangen. Den øverste snora var fylt med bilder av meg og Thomas fra før vi ble sammen, helt til nå, og på den nederste snora hang en rose fra hver bukett han har gitt meg (tørket, så klart). På hjerteformede kritt-tavler stod en kort beskrivelse av hva “utstillingen” viste.

Jeg var selv veldig fornøyd med disse detaljene fordi det var personlig, dekorativt, og artig for gjestene (eller andre) å se på. Jeg var litt usikker på hva vi burde gjøre med rosene etterpå, så vi endte opp med å kaste dem. Hvor mye skal man egentlig ta vare på?

 

Men bildene ble ikke kastet. Gjestene fikk lov til å ta med seg et bilde hver rett før de skulle gå, og på baksiden av bildet hadde vi festet “våre beste råd for å finne kjærligheten,” som er som følger:
 
Hans beste kjærlighetsråd: “Når du først har funnet Henne, stå på til hun blir din.”

Hennes beste kjærlighetsråd: “Vær sen til å gi deg over til en mann, men enda senere til å gi slipp på ham.”

Rådene har litt sammenheng med hvordan vi ble sammen – så det var nok litt artigere for de som hørte talene våre 😉

#bryllup

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *