Kirken og Lokalet i Bryllupet

Categories U Bryllup

Jeg valgte å samle kirken og lokalet i ett innlegg siden de praktisk talt er samme tingen. Vi feiret nemlig festen i kafeen i menigheten vår, Betania

Vielsen fant altså også sted i Betania, Sokndal. En pinsemenighet som ligger nær oss både geografisk, og følelsesmessig. Thomas var en helt når det kom til å dekorere salen hvor vi skulle si Ja. Han skiftet filterne på alle lyskasterne til fersken, og brakte inn en hel skog fra Planteskolen (det er fordelen med å ha en mor som eier et hagesenter). Jeg kommer til å skrive mer om selve vielsen etterhvert…

Lokalet forøvrig var heller ikke fritt for blomster og planter. Her følger noen bilder fra gangen, hvor vi hadde satt ut flere sofaer som folk kunne slappe av på.

Må beklage litt uklare bilder, men de ble tatt halv 12 om kvelden, så øynene til dette A-mennesket så helt i kryss allerede 😛

Og så til slutt et bilde i fra selve festlokalet. Igjen hadde Thomas stilt inn ferskenfargede lys, og jeg hadde pyntet bordene sammen med en haug hjelpsomme mennesker – Tusen, tusen takk! Lokalet er lyst og nøytralt i fargene, så jeg følte en stor frihet når det kom til pynt. Det kommer mange flere bilder med detaljer etterhvert, men jeg var i hvert fall kjempefornøyd med lokalet!

 Se bordplasseringen her.

Hvetebrødsdagene er i gang, og de nytes, men det er mye å ordne og fikse. Nå har jeg omsider fått meldt flytting og endret navn. Også håper jeg at jeg får fikset litt av økonomien etter bryllupet i dag – det er mange som ikke har fått pengene sine 😉

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kirken og Lokalet i Bryllupet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *