Litt om dagen før bryllupet

Categories U Bryllup

I dag er dagen! Nå skjer det! Jeg har såå mange tanker i hodet, men tenkte bare å skrive noen få ord om dagen i går, så kommer alt det andre etter hvert.

I går var dagen da ALT skulle spikres. Alle detaljer, og all pynt måtte ordnes, og det var tusen ting, og hundre hjelpere å holde styr på. Jeg tok alt med knusende ro mesteparten av dagen, og prøvde å stresse ned min tilkommende mann og svigermor. Men mot slutten av dagen ble det nok for meg også, og jeg tumlet i seng klokka 12 med dundrende hodepine. Klarte allikevel å ta noen snapshots av pynten først – det kan jeg jo ikke i dag.

Nå er stua (til mamma) fylt opp med snittblomster i alle fasonger, og en haug med oppsatser og buketter. Jeg gleder meg så til alt kommer skikkelig i gang! Har sååå mye å se frem til i dag! Men nå har jeg ikke tid til å skrive mer. Blogges!

#bryllup

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Litt om dagen før bryllupet

  1. Til lykke med dagen og fremtiden! Gratulerer så mye! Nå er det dere to <3 Regner med at dere i skrivende stund koser dere sammen med venner og familie 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *