Nye Bryllupsdrømmer, og Kreative Bryllupsbilder

Categories U Bryllup

I dag våknet jeg av en annerledes drøm. Jeg drømte at jeg var gift. Altså hadde den vanlige “stresse-med-et-bryllup-som-ikke-er-klart-” drømmen blitt erstattet av en “Jeg-er-gift – hva-gjør-jeg-nå-” drøm. Og det var egentlig ganske deilig. Og jeg vet ikke om drømmelivet mitt lever i fornektelse for alt som må ordnes eller noe, for det er jo NÅ det er MASSE å gjøre. Fire dager igjen nå, folkens! Har ingen voldsom agenda for dagen, men mange småting skal nok på plass. Forhåpentligvis “sang”heftet til festen, og kirkeprogrammet skal i hvert fall printes og brettes i dag. Men dette innlegget skulle egentlig handle om brudebildene:

 

Det er mange gøye ting man kan gjøre på brudebildene for å få dem personlige og litt artige. Jeg har prøvd å tenke hardt og lenge for å finne noe gøy og annerledes vi kan gjøre for å skille oss ut, men det er vanskelig å komme med de gode ideene, så vi får bare se hva dagen bringer. Location for bildene er i hvertfall i boks. Her er litt bildeinspirasjon fra bryllupsmappa mi. Bildene er ikke tatt av meg, og jeg har desverre ikke tatt vare på kildene…

Hva ville du gjort for at brudebildene deres skulle stå ut av mengden? 🙂

#bryllup #foto #bryllupsbilder

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *