Jeg er Takknemlig for

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det har tatt litt av med facebook-utfordringer i det siste, så jeg tror folk er blitt litt lei. Men jeg likte utfordringen som fikk folk til å skrive tre positive ting hver dag (eller tre ting de var takknemlige for). Vi har så sinnsykt mye å være takknemlige for, men vi glemmer det fort. Så det er viktig å minne både seg selv og andre på hvor godt livet er. Så jeg laget en liten liste her på bloggen, og jeg kjenner at jeg blir strålende glad, bare av å tenke på hva jeg er takknemlig for. So Here Goes:

 

* Jeg har en kjæreste som alltid husker å si “Jeg elsker deg.” Selv når vi krangler.

* Jeg begynner å få masse inspirasjon til å være mer kreativ nå som jeg begynner å få mer fritid.

* Jeg har levert bacheloren. Infernalsk glede!

* Jeg kan aldri huske en så nydelig, varm og fin vår noen gang. Og forskerne sier at en fin vår oftest blir fulgt av en enda varmere sommer. Jeg tror dem.

* I år har jeg for første gang en egen kjøkkenhage, og kan høste egen chili, paprika, urter, tomat, agurk, melon og mer fra egen hage.

* Det er så vanvittig mye vakker natur rundt meg. En kjapp tur ut, så er livet et eventyr på linje med Narnia med en gang!

* Jeg flytter snart inn i leilighet med mannen jeg elsker. Vi kan våkne sammen, lage mat til hverandre, og få et enda tettere forhold.

* Jeg har mye å se frem til. Bryllup i juni, Roadtrip i juli, Bulgaria i August, og muligens en London-tur utpå høsten. Gleder meg også til å begynne å studere Kunst og Håndtverk i august.

* Venner. Takk Gud for alle de herlige vennene mine. Venner som oppmuntrer, bryr seg, og stiller opp. Venner som gir hverdagen farge med sine unike personligheter. Så mange spennende mennesker… Det er umulig å samle alle på et bilde, men jeg prøvde å i hvertfall få med noen.


Kunne ha fortsett lenge, men jeg tror jeg gir meg nå. Så er det enda plass til et kommentarfelt hvor DU forteller hva du er takknemlig for. Spread a little love 🙂
#glad #takknemlig #takknemlighet #glede

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg er Takknemlig for

  1. Hei, du har mye å glede deg over. Jeg gleder meg over en fridag ekstra i dag, og at vi ikke helt har bestemt hva vi skal bruke den til og at jeg og mine får være frisk..Det var gledene mine akkurat i øyeblikket, men jeg har nok mange, mange gleder. Gleder over det som var og gleder over det som kommer 🙂 Håper du får en gledelig dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *