Haha, jeg måtte le da jeg så resultatet av denne smoothien. Det som så såå fristende ut i utgangspunktet ble veldig lite fristende når det ble blandet sammen. Men det smakte godt, da. Neste gang dropper jeg nok blåbærene… 😛

     

 

Min første dag med sommerferie ble brukt til å jobbe ti timer. Stod i butikk i planteskolen i hele går. I dag har jeg tenkt til å få unnagjort noe sying, og et par små bryllupsprosjekter, som en liten gave til gjestene.Smeller inn et herlig bilde fra den faste tur-runden til meg og Chessie; rundt Lindland.


#turer #smoothie #ferie #sommerferie #sommer

11 kommentarer

11 thoughts on “Mislykka

  1. Regner med den smakte helt fortreffelig på tross av den uappetittelige fargen.. Har dilla på smoothies selv også, pleier å blande med kulturmelk.. Er ikke så glad i banan, for alt smaker jo banan om en bare har et par biter i.. Ha en fin dag! 🙂

  2. Randomjenta: Ja, den var ganske god 🙂 Men i dette tilfellet tror jeg at jeg hadde nytt mangoen bedre uten å mose den i en smoothie 😛 Jaja, man lærer så lenge man lever 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *