How to be Ungdomsleder

Categories H bok

“En håndbok for ungdomsledere.”

 

Boktittel: How to be Ungdomsleder

 "How to be ungdomsleder" av David Hasseløy

Forfatter: David Hasseløy

 

Innhold: Boka er veldig praktisk, og gir deg en guide for hvordan du kan være en effektiv og vellykket ungdomsleder i en menighet. Den starter med ditt personlige, indre liv, og går over på mer og mer praktiske ting.

 

Min mening: Jeg leste denne boka til akkurat riktig tid, for den samme uka som jeg skulle holde min første tale på et ungdomsmøte, kom jeg til kapittelet som handler om å undervise fra bibelen for ungdom. Det var til stor hjelp. Ellers likte jeg at boka har fått med veldig mye viktig, og at den er praktisk og rett på sak. Ikke alt passet like godt, i og med at jeg ikke er ungdomsleder i forstand av hovedleder (ungdomspastor), men mye var også nyttig, for jeg er jo en slags ungdomsleder lell…

 

Terningkast: 4, men en sterk en. Mye nyttig – jeg fikk mye ut av den. Jeg anbefaler boka til alle ungdomsledere, eller andre som har ansvar i et kristent felleskap.

En annen bok jeg anbefaler i samme sjanger er Ungdomsarbeid av Christine Caine. Les den!

 BildeKilde

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling #ungdomsarbeid #kristen #menighet

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *